Uw wens is onze zorg!

Marcel de Lange ontzorgt u
tijdens het rouwproces.

Uitvaartverzorging Marcel de Lange

Verzorgen naar uw wensen is onze passie.

Uw wens is onze zorg! Uitvaartverzorging Marcel de Lange laat graag zien waar ze voor staat. Voor, tijdens en ook ná een uitvaart.

Marcel de Lange Uitvaartzorg

Uitvaartverzorging Marcel de Lange kan alle zaken rond de uitvaart voor u uit handen nemen en regelen. Op basis van wederzijds vertrouwen, respect en bovenal persoonlijk contact. Op onze website leest u wat er zoal mogelijk is in de uitvaartzorg. Denk bijvoorbeeld aan rouwbrieven, kisten, bloemen, rouwvervoer en de vele manieren van opbaren. Vanzelfsprekend is het mogelijk om na het bezoeken van onze website vrijblijvend contact met ons op te nemen om eventuele vragen persoonlijk te beantwoorden.

Het regelgesprek

Tijdens het regelgesprek bieden wij u de mogelijkheid uw wensen uit te spreken, om op deze manier de uitvaart zo persoonlijk mogelijk te maken. Iedere uitvaart is anders, laat uw persoonlijke wensen aan ons weten en wij zorgen voor een passende uitvaart geheel in uw stijl.

De laatste wens zal in vervulling gaan

Verzorgen naar uw wensen is onze passie

Cremeren

Uw uitvaart is geen onderwerp waar u dagelijks bij stil staat. Toch is het wel verstandig om er alvast over na te denken. Want alleen u weet hoe uw uitvaart eruit moet zien. Wilt u bepaalde keuzes aan uw nabestaanden overlaten?

Begraven

Begraven is vaak kostbaarder dan cremeren. Naast de uitvaart moet u namelijk ook grafrechten betalen die per gemeente verschillend zijn. Naast een reguliere begraafplaats kunt u ook kiezen voor een ‘natuur-begraafplaats’.

Speciaal

De diensten van Marcel de Lange

Uitvaartverzorgen naar uw wensen is onze passie

Verzorgingsruimte

Uitvaartverzorging Marcel de Lange heeft een volledige ingerichte verzorgingsruimte. Hier kan uw dierbare op een nette en respectvolle manier worden verzorgd, zowel door ons als door de familie zelf. Wanneer er behoefte is aan een rituele wassing dan is deze ruimte ook beschikbaar.

Afscheidskamer

Uitvaart verzorging Marcel de Lange beschikt ook over een eigen afscheidskamer. Op een mooie en respectvolle wijze kan er in alle rust afscheid genomen worden van uw dierbare. De afscheidskamer is 24 uur per dag toegankelijk voor nabestaanden zodat op elk geqwenst tijdstip afscheid kan worden genomen van een dierbare.

Condoleance

Wij kunnen de condoleance en het afscheid op iedere locatie organiseren. Bij u thuis of een zaal van uw voorkeur. Tevens verzorgen wij de catering in eigen beheer.

Catering

Wij kunnen de volledige catering voor uw ideale uitvaart voor ons nemen. Wij verzorgen alle benodigdheden zodat uw last iets lichter is.

Met een wilsbeschikking kunt u uw wensen van te voren vastleggen

Beschrijf vooraf uw uitvaartwensen met Marcel de Lange

Nieuws & ontwikkelingen