Nieuw theaterprogramma
Bee Gees Forever UITVERKOCHT (wachtlijst) € 29,50

Word Vriend van De Reggehof

x

Als belangrijke culturele voorziening in de Hof van Twente, zijn we blij met de jaarlijks duizenden bezoeken van ons gewaardeerd publiek. Daarnaast zouden we niet kunnen bestaan zonder de ondersteuning van de gemeente, partners en sponsoren. De erkenning en waardering voor onze programmering en gastvrijheid, stimuleert ons om hard te blijven werken aan meer mooie voorstellingen, waarbij we voor nog meer mensen de loper uit willen rollen. En dat in een gezellige en comfortabele sfeer met toegankelijke prijzen voor iedere bezoeker.

U kunt ons helpen om dat mogelijk te maken, waarbij we u ook veel extra’s kunnen bieden. Een win-win situatie dus!

Word daarom Vriend van De Reggehof.

Wat krijgt u daarvoor?

• Voorrang op:
    • het bestellen van kaarten bij de voorverkoop voor het nieuwe theaterseizoen. Als Vriend kunt u tot wel vier kaarten per voorstelling met voorrang bestellen;
    • het reserveren van (gratis) kaarten voor TADAA!, onze preview-avond en feestelijke start van het nieuwe theaterseizoen (dinsdag 17 september). U kunt tot wel vier kaarten per persoon bestellen;
    • het kopen van kaarten voor bijgeboekte voorstellingen, zoals bv dit seizoen de show van The Bee Gees Forever;
  • Een gratis bioscoopkaartje voor een film naar keuze
  • Wij informeren u per e-mail als eerste over speciale (kortings)acties;

Al vanaf slechts € 25,- per jaar bent u Vriend van De Reggehof.

Onze Vriendschap wordt jaarlijks automatisch verlengd, tenzij u schriftelijk voor 1 januari opzegt.

Binnenkort in De Reggehof
Garfield Film € 7,50
Garfield Film € 7,50
Bee Gees Forever UITVERKOCHT (wachtlijst) € 29,50
Green Border Film € 7,50
Civil War Film € 9,00
Civil War Film € 9,00

De Reggehof

Stichting ’t VEC De Reggehof heeft sinds de jaren negentig van de vorige eeuw een rijke historie opgebouwd in Twente en stelt zich ten doel om tot in de verre toekomst de inwoners van de Hof van Twente van een culturele ontmoetingsplek te voorzien.

De Reggehof is geopend in 1994 en ontstaan vanuit een culturele werkgroep die in Goor actief was onder de naam ‘Goor in de bocht’. Deze groep organiseerde in de voormalige ‘Malberg’ (school) vooral activiteiten voor kinderen en jongeren. Dat deden ze heel succesvol. Het gebouw was in dermate slechte staat dat ze al snel een andere/grotere ruimte nodig hadden. Verenigingen en instellingen, zoals het Nivon, de Anbo, de Muziekschool Goor en diverse andere groeperingen in Goor, kampten met hetzelfde probleem. Vanaf begin jaren ’80 heeft ‘Goor in de bocht’ bij de gemeente om een groter pand gevraagd waarin alle verenigingen en instellingen bij elkaar konden worden gebracht teneinde hun activiteiten te kunnen organiseren.

Na een lange voorbereiding en het nodige overleg werd in 1992 tot de bouw besloten. Theater, Verenigings- en Evenementen Centrum De Reggehof (’t VEC) is een privaatrechtelijke stichting met een bestuur.

Het aanbod van  De Reggehof is breed. De belangrijkste kernactiviteiten van De Reggehof bestaan onder meer uit beheer gebouwen en verhuur ruimten aan verenigingen en instellingen, professioneel theater, Filmhuis Alleman, cursussen, basisonderwijs en incidentele activiteiten en evenementen.

De Reggehof doet veel en kan veel. Benieuwd naar alle mogelijkheden? Kijk dan rond op deze website of neem contact met ons op via 0547 284888 of mail naar info@reggehof.nl.

Lees meer Neem contact op