Stevens Constructies

Ons bedrijf is al meer dan 40 jaar een begrip in de regionale wereld van de staalconstructie.

Wij realiseren staalconstructies voor stallen, hallen, loodsen en andere staalbouwkundige constructies voor regionale aannemers, industriële opdrachtgevers en particulieren.

Onze mensen zijn vakmensen in het samenstellen, lassen, monteren en daarmee compleet realiseren en opleveren van staalconstructies. Wij onderscheiden ons door onze flexibele inzet en denken graag met u mee.

Wij kunnen u van dienst zijn vanaf het 3D tekenen, produceren, leveren en monteren van een enkele stalen balk tot zowel kleine als grote staalconstructies.

Ook maken wij trappen, hekwerk e.d. naar uw wens en op maat.

Verder kunt u bij ons terecht voor plaat en zetwerk (o.a. plaat, tranenplaat, rvs).

Daarnaast beschikken wij over een voorraad hoek-, koker-, strip- en T- profielen (zwart, gemenied of gegalvaniseerd) etc. die u bij ons op maat kunt bestellen.

Heeft u zelf iets vervaardigd dan kunnen wij verder zorg dragen voor het galvaniseren en/of coaten ervan.

Voor meer informatie kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen:

Wij zijn aangesloten bij de Koninklijke Metaalunie

Stuur een bericht of kijk op onze social media