Welkom bij Dinkelland

• Column wethouder Cel Ceverijn | ‘Laten we het vooral zo goed mogelijk doen’

U heeft het waarschijnlijk al gehoord of gelezen in de krant. De gemeente Dinkelland heeft aan de Foksweg in Denekamp een locatie gevonden voor de opvang van ten minste 172 vluchtelingen voor een periode van 10 jaar. Door deze locatie beschikbaar te stellen, doen we wat de gemeenteraad ons heeft gevraagd én voldoen we tegelijk aan onze wettelijke opgave volgens de zogenaamde asielspreidingswet.

• Wegwerkzaamheden

In opdracht van de gemeente Dinkelland gaat de Twentse Weg- en Waterbouw weer (asfalt)werkzaamheden uitvoeren.

Plannen en projecten

• Eurowerft Denekamp

Openbare ruimte

Aantrekkelijker centrumgebied Eurowerft, verbeterde ruimtelijke kwaliteit en beleving (openbare) ruimte, met koppelkansen voor gezondheid, biodiversiteit en klimaat.

• Herinrichting Brandlichterweg Denekamp

Openbare ruimte

We gaan aan de slag met het opknappen van de Brandlichterweg om duurzaamheid en veiligheid te verbeteren. Op deze pagina vindt u wat we gaan doen.

• Windenergie

Duurzaamheid

Gemeente Dinkelland draagt bij aan de landelijke ambities om elektriciteit duurzaam op te wekken. Onder meer met een beleid voor de opwek van windenergie.