Hotel Het Hart van Weesp

Het ultieme 3 sterren hotel, onder de rook van Amsterdam waar u zich niet snel zal vervelen!

Het gezelligste hotel aan de Vecht

Hotel Het Hart van Weesp ligt erg centraal tussen Amsterdam en het Gooi, aan de prachtige rivier de Vecht. Het Hart van Weesp is goed te bereiken met de auto, het openbaar vervoer, de boot of met de fiets. Wij zijn een sfeervol en gastvrij hotel midden in het historische centrum van Weesp, waar u vele leuke winkels, gezellige terrassen aan de Vecht, en vele restaurants kunt vinden. Ook fietsers kunnen in de prachtige omgeving van Weesp hun hart ophalen. Wij zijn een echt fietshotel met fietsverhuur, oplaadpunten en wij adviseren jullie met liefde welke fietsroutes het mooiste zijn! Met de trein zit u in ongeveer 15 minuten in het bruisende centrum van Amsterdam. In ons 3 sterren hotel zult u zich niet gauw vervelen.

Onze kamers

Omgeving

Weesp is gelegen aan de rivier de Vecht. Met een boot kunt u ons hotel makkelijk bereiken en aanmeren voor het Hotel. Het historische stadje Weesp is gelegen tussen prachtige bruggen, en een aantal mooie kerken. Een stadswandeling door Weesp of een bezoek aan het gemeente museum is zeker de moeite waard. Daarna kunt u op een van de gezellige terrassen in Weesp genieten van al het moois wat Weesp te bieden heeft. Het oude gemeentehuis, de grote kerk, de schans en drie imposante molens. Met de fiets kunt u nog veel meer van de Gooi- en Vechtstreek zien. Een tochtje naar het Muiderslot bijvoorbeeld of langs de oevers van de Vecht. Per fiets kunt u ook forten bezoeken die deel uitmaakten van de Hollandse Waterlinie. Weesp is immers één van de vijf steden in die waterlinie.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief