Gewijzigde openingstijden IJsseldal Wonen

Vanaf maandag 3 juni 2024 gaat IJsseldal Wonen ’s middags op afspraak werken. Hierdoor hebben we meer tijd en aandacht om u persoonlijk te helpen.

Openingstijden bezoekers
We zijn vanaf maandag 3 juni elke werkdag open voor bezoekers van 08.30 tot 12.00 uur. Het kantoor is ’s middags gesloten.

’s Middags op afspraak
Na 12.00 uur werken we alleen op afspraak. Dit kan op kantoor, bij u thuis of in de wijk zijn. Wilt u een afspraak maken? Neem dan contact op via (0571) 27 79 79 of info-at-ijsseldalwonen.nl. Op vrijdagmiddag zijn geen afspraken mogelijk.

Telefonisch en per e-mail
We blijven elke werkdag van 08.30 tot 16.00 uur telefonisch en per e-mail bereikbaar.

Prettig wonen in Voorst en Lochem

Met betrokken medewerkers zetten wij ons in om prettig en betaalbaar wonen in de regio Voorst en Lochem mogelijk te maken. We zijn thuis in de gemeenten en doen er alles aan om onze huurders zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zeg maar gerust, goed voor elkaar!

Woning zoeken

Op zoek naar een huurwoning in de gemeente Apeldoorn, Zutphen, Deventer, Voorst, Brummen of Lochem? Wij bieden onze huurwoningen aan via Woonkeus Stedendriehoek. Of ontdek ons actuele koopaanbod.

Huurders info

Huurt u een woning bij IJsseldal Wonen? Speciaal voor u hebben we de belangrijkste informatie op een rij gezet. Regel eenvoudig uw huurderszaken, zoals reparatieverzoeken, huur betalen, gegevens inzien of overlast melden.

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

Vier keer per jaar delen we handige tips en leuke verhalen in onze nieuwsbrief. Wilt u hem voortaan ook ontvangen? Via deze link kunt u zich aanmelden.

En wist u dat IJsseldal Wonen ook op Facebook te vinden is? Volg onze pagina!

Vraag? Neem
contact met ons op!